OA.240.6.EF.2019 - przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 628784-N-2019 z dnia 2019-11-27 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Powiatowy UrzÄ d Pracy w PÅoÅsku, ul. WolnoÅci 12, 09-100 PÅoÅsk |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): plonsk.praca.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.pupplonsk.org.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.pupplonsk.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.pupplonsk.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Tak
Inny sposób:
Poczta
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.
Numer referencyjny: OA.240.6.EF.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 64110000-0 – usługi pocztowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział II.
II.5) Główny kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
64113000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01 lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiÄ cach | Okres w dniach | Data rozpoczÄcia | Data zakoÅczenia |
 |  | 2020-01-01 | 2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tj., że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe pozwalający na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest w trakcie wykonywania) co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości minimum 100 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz głównych usług, do którego Wykonawca dołączy dowody dotyczące tych usług, określające czy usługi te zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje itp.) W przypadku świadczenia usług aktualnie wykonywanych należy podać wartość wykonanej części zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje po jednej własnej stałej placówce nadawczej usytuowanej w Płońsku, gdzie znajduje się siedziba Zamawiającego, w miejscowości Raciąż, gdzie usytuowane jest Wieloosobowe Zamiejscowe Stanowisko Pracy oraz w Czerwińsku nad Wisłą, gdzie usytuowany jest Punkt rejestracji oświadczeń dot. zatrudnienia cudzoziemców. Wyznaczone placówki nadawcze będą umożliwiały skorzystanie z innych usług pocztowych Wykonawcy niezawartych w przedmiocie zamówienia. Ponadto punkty niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej miejscowości będącej siedzibą gmin z powiatu płońskiego i powinny spełniać poniższe wymagania: być czynne, co najmniej od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy przez co najmniej 4 godziny w każdym z tych dni, powinny być oznakowane w widoczny sposób szyldem z nazwą lub logo Wykonawcy umieszczonym w obrębie witryny, jednoznacznie wskazującym na Wykonawcę. W przypadku, gdy placówki znajdują się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, muszą posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych oraz wyznaczonego pracownika posiadającego pieczęć Wykonawcy, być oznakowane w sposób widoczny: logo i nazwa Wykonawcy, stanowisko musi posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych oraz winny posiadać zaplecze techniczne gwarantujące nienaruszalność tajemnicy korespondencji, jak i zapewniać przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art. 41. 1 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2118 z późn. zm.). Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu placówek z powiatu płońskiego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tj., że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe pozwalający na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest w trakcie wykonywania) co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości minimum 100 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz głównych usług, do którego Wykonawca dołączy dowody dotyczące tych usług, określające czy usługi te zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje itp.) W przypadku świadczenia usług aktualnie wykonywanych należy podać wartość wykonanej części zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 80,00 |
Liczba placówek pocztowych na terenie powiatu pÅoÅskiego, speÅniajÄ cych warunki okreÅlone przez ZamawiajÄ cego w SIWZ | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony umowy dopuszczają zmiany treści niniejszej umowy w następującym zakresie: a)zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy bądź Zamawiającego, b)zmiany osób odpowiedzialnych za współpracę operacyjną, c)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub jego części, gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, d)zmiany zakresu rzeczowego. 2. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza oferty nie będą podlegały zmianom przez okres realizacji umowy z wyjątkiem poniższych sytuacji: 1) zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian umowy w tym zakresie wynika z uregulowań prawnych dotyczących ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe; 3) gdy wprowadzenie zmian wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana w/w cen leży w interesie publicznym; 4) gdy obniżeniu ulegną opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy, ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza oferty również zostaną obniżone w toku realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu - w sytuacji wskazanej w zd. 1- przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2019-11-27 14:44
- Poprawiona specyfikacja w wersji word100.02kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Eliza Figacińskadata wytworzenia informacji: 2019-12-02
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2019-12-02 15:31
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczenia i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020r. – 31.12.2020r.”
Na podstawie art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk informuje, że w dniu 29 listopada 2019 r. wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ. Poniżej treść pytań oraz odpowiedzi Zamawiającego:
Pytanie 1:
Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II) Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację zapisu pkt 3 ppkt 1) Przesyłki listowe w następujący sposób:
„Przesyłki listowe o masie nieprzekraczającej 2000 g”.
Odpowiedź na pytanie 1:
Zamawiający modyfikuje zapis Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 3 ppkt 1) Przesyłki listowe w następujący sposób:
„Przesyłki listowe o masie nieprzekraczającej 2000 g”.
Pytanie 2:
Wykonawca zwraca się z prośbą o usunięcie, wykreślenie pkt 3 ppkt 1) lit. g) przesyłki listowe
z zadeklarowaną wartością, gdyż nie są w dalszej części przedmiotem prowadzonego postępowania.
Odpowiedź na pytanie 2:
Zamawiający wykreśla zapis Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 3 ppkt 1) lit. g): „przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością”.
Pytanie 3:
Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II) Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację zapisu pkt 3 ppkt 2) Paczki pocztowe w następujący sposób:
„Paczki pocztowe o masie nieprzekraczającej 10 kg”.
Odpowiedź na pytanie 3:
Zamawiający modyfikuje zapis Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 3 ppkt 2) Paczki pocztowe w następujący sposób:
„Paczki pocztowe o masie nieprzekraczającej 10 kg”.
Pytanie 4:
Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II) Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację treści pkt 3 ppkt 3) w następujący sposób:
„Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe najszybszej kategorii nadane w dniu roboczym do godz. 15:00 doręczone w gwarantowanym terminie. Dla przesyłki standardowej doręczenie do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po dniu nadania. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg. Zawierająca w cenie za nadanie przesyłki – odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty co najmniej 5.000,00 zł”.
Odpowiedź na pytanie 4:
Zamawiający modyfikuje zapis Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 3 ppkt 3)
w następujący sposób:
„Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe najszybszej kategorii nadane w dniu roboczym do godz. 15:00, doręczone w gwarantowanym terminie. Dla przesyłki standardowej doręczenie do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po dniu nadania. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg, zawierająca w cenie za nadanie przesyłki odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty co najmniej 5.000,00 zł”.
Pytanie 5:
Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 45 Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu w sposób następujący:
„Zamawiający będzie stosował druki własnego nakładu blankietu potwierdzenia odbioru przesyłek krajowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, za wyjątkiem potwierdzeń odbioru dla przesyłek zagranicznych
i paczkowych”.
Odpowiedź na pytanie 5:
Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II)
pkt 45 w następujący sposób:
„Zamawiający będzie stosował druki własnego nakładu blankietu potwierdzenia odbioru przesyłek krajowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, za wyjątkiem potwierdzeń odbioru dla przesyłek zagranicznych
i paczkowych”.
Pytanie 6:
Wykonawca zwraca się do Zamawiającego o udostępnienie wersji edytowalnej formularzy, które stanowić będą zawartość oferty.
Odpowiedź na pytanie 6:
Zamawiający udostępnia wersję edytowalną formularzy stanowiących zawartość oferty.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2019-12-02 15:14
OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W OGŁOSZENIU NR 628784-N-2019 z dnia 2019-11-27 r.
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst |
W ogłoszeniu jest |
W ogłoszeniu powinno być |
SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Rozdział II pkt 3 ppkt 1) |
„przesyłki listowe” |
„przesyłki listowe o masie nieprzekraczającej 2000 g” |
SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Rozdział II pkt 3 ppkt 1) lit. g) |
„przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością” |
wykreśla się: „przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością” |
SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Rozdział II pkt 3 ppkt 2) |
„paczki pocztowe” |
„paczki pocztowe o masie nieprzekraczającej 10 kg” |
SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Rozdział II pkt 3 ppkt 3) |
„Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe POCZTEX EKSPRES 24 najszybszej kategorii nadane w dniu roboczym do godz. 15:00 doręczone w gwarantowanym terminie. Dla przesyłki standardowej doręczenie do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po dniu nadania. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg. Cena za nadanie przesyłki zawiera odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty co najmniej 50.000,00 zł”. |
„Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe najszybszej kategorii nadane w dniu roboczym do godziny 15:00, doręczone do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po dniu nadania. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg, zawierająca w cenie za nadanie przesyłki odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty co najmniej 5.000,00 zł”. |
SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Rozdział II pkt 45 |
„Zamawiający będzie stosował druki własnego nakładu – blankietu potwierdzania odbioru przesyłek krajowych”. |
„Zamawiający będzie stosował druki własnego nakładu blankietu potwierdzenia odbioru przesyłek krajowych na zasadach określonych w ustawie z dnia |
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy, pkt 36 |
„ubezpieczenie do 50.000,00 zł” |
wykreśla się: „ubezpieczenie do 50.000,00 zł”. |
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2019-12-02 15:19
Znak sprawy:OA.240.6.EF.2019 Płońsk, dnia 5 grudnia 2019 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający-Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 5 grudnia 2019 r., g. 11:30 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczenia i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych
w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.”
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
328.587,20 zł brutto, 267.144,07 zł netto.
Nazwy (firmy), adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach
Nr oferty |
Nazwa ( firmy), adres Wykonawcy |
Cena oferty |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
|
Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Rodziny Hiszpańskich 8 00-940 Warszawa |
315.302,42 zł brutto |
01.01.2020 r.-31.12.2020 r. |
- |
Wykonawca akceptuje warunki płatności określone w SIWZ ( Załącznik Nr 8 do SIWZ – Umowa), tj. termin płatności faktur wynosić będzie 14 dni od daty wystawienia faktur, za termin dokonania płatności uważa się datę wpływu na rachunek bankowy Wykonawcy. |
ZAMAWIAJĄCY:
Dyrektor Urzedu
Agnieszka Nec
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Eliza Figacińskadata wytworzenia informacji: 2019-12-05
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2019-12-05 14:56
Znak sprawy: OA.240.6.EF.2019 Płońsk, dnia 12 grudnia 2019 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.”, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.:
- cena – znaczenie kryterium 80 %
- liczba placówek pocztowych na terenie powiatu płońskiego, spełniających warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ - znaczenie kryterium 20%.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Lp. |
Firma ( nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy |
Liczba punktów w kryterium cena |
Liczba punktów w kryterium liczba placówek pocztowych na terenie powiatu płońskiego, spełniających warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ |
Łączna liczba punktów |
|
Poczta Polska Spółka Akcyjna ul. Rodziny Hiszpańskich 8 00-940 Warszawa |
80,00 pkt |
20,00 pkt |
100,00 pkt |
Uzasadnienie faktyczne
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1) i pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12)-23) oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 8 ww. ustawy. Oferta Wykonawcy otrzymała również największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.
Uzasadnienie prawne
Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843).
ZAMAWIAJĄCY:
Dyrektor Urzędu
Agnieszka Nec
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Eliza Figacińskadata wytworzenia informacji: 2019-12-12
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2019-12-12 15:30
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 628784-N-2019
Adres strony internetowej (url): www.bip.pupplonsk.org.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.pupplonsk.org.pl
Zamówienie było podzielone na części:
Â
Â
|
|
 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÃWIENIA: 20/12/2019 IV.2) CaÅkowita wartoÅÄ zamówienia
WartoÅÄ bez VAT 256343.43
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta zÅ Liczba otrzymanych ofert:Â 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od maÅych i Årednich przedsiÄbiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych paÅstw czÅonkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z paÅstw niebÄdÄ cych czÅonkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogÄ elektronicznÄ : 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÃREMU UDZIELONO ZAMÃWIENIA
Zamówienie zostaÅo udzielone wykonawcom wspólnie ubiegajÄ
cym siÄ o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOÅCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIÅ»SZÄ I NAJWYÅ»SZÄ CENÄ/KOSZTEM
nie
Â
Nazwa wykonawcy: Poczta Polska SpóÅka Akcyjna
Email wykonawcy: anna.pinkowska@poczta-polska.pl Adres pocztowy: ul. Rodziny HiszpaÅskich 8 Kod pocztowy: 00-940 MiejscowoÅÄ: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest maÅym/Årednim przedsiÄbiorcÄ : nie
Wykonawca pochodzi z innego paÅstwa czÅonkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego paÅstwa nie bÄdÄ
cego czÅonkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartoÅÄ umowy 315302.42
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższÄ cenÄ /kosztem 315302.42 Oferta z najwyższÄ cenÄ /kosztem 315302.42 Waluta: zÅ Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czÄÅci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
WartoÅÄ lub procentowa czÄÅÄ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Â
|
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1) i pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12)-23) oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 8 ww. ustawy. Oferta Wykonawcy otrzymała również największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Eliza Figacińskadata wytworzenia informacji: 2020-01-07
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2020-01-07 09:12