Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: plonsk.praca.gov.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OA.240.6.EF.2019 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020r. - 31.12.2020
data opublikowania zdarzenia: 2019-11-27 14:45
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2019-11-27
Data końca składania ofert: czwartek 2019-12-05 godz. 11:00
Oznaczenie: OA.240.6.EF.2019
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie nr 628784-N-2019 z dnia 2019-11-27 r.
 

Powiatowy Urząd Pracy: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 13043331000000, ul. ul. Wolności  12 , 09-100  Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 627 801, e-mail organizacyjny@pupplonsk.org.pl, faks 236 627 801.
Adres strony internetowej (URL): plonsk.praca.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.pupplonsk.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pupplonsk.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pupplonsk.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Poczta
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.
Numer referencyjny: OA.240.6.EF.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 64110000-0 – usługi pocztowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział II.

II.5) Główny kod CPV: 64110000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
64113000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
    2020-01-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tj., że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe pozwalający na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest w trakcie wykonywania) co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości minimum 100 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz głównych usług, do którego Wykonawca dołączy dowody dotyczące tych usług, określające czy usługi te zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje itp.) W przypadku świadczenia usług aktualnie wykonywanych należy podać wartość wykonanej części zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje po jednej własnej stałej placówce nadawczej usytuowanej w Płońsku, gdzie znajduje się siedziba Zamawiającego, w miejscowości Raciąż, gdzie usytuowane jest Wieloosobowe Zamiejscowe Stanowisko Pracy oraz w Czerwińsku nad Wisłą, gdzie usytuowany jest Punkt rejestracji oświadczeń dot. zatrudnienia cudzoziemców. Wyznaczone placówki nadawcze będą umożliwiały skorzystanie z innych usług pocztowych Wykonawcy niezawartych w przedmiocie zamówienia. Ponadto punkty niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej miejscowości będącej siedzibą gmin z powiatu płońskiego i powinny spełniać poniższe wymagania:  być czynne, co najmniej od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy przez co najmniej 4 godziny w każdym z tych dni,  powinny być oznakowane w widoczny sposób szyldem z nazwą lub logo Wykonawcy umieszczonym w obrębie witryny, jednoznacznie wskazującym na Wykonawcę. W przypadku, gdy placówki znajdują się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, muszą posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych oraz wyznaczonego pracownika posiadającego pieczęć Wykonawcy, być oznakowane w sposób widoczny: logo i nazwa Wykonawcy, stanowisko musi posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych oraz winny posiadać zaplecze techniczne gwarantujące nienaruszalność tajemnicy korespondencji, jak i zapewniać przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art. 41. 1 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2118 z późn. zm.). Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu placówek z powiatu płońskiego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej tj., że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych wydany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z Ustawą Prawo Pocztowe pozwalający na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również jest w trakcie wykonywania) co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym o wartości minimum 100 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu usług według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz głównych usług, do którego Wykonawca dołączy dowody dotyczące tych usług, określające czy usługi te zostały wykonane należycie (np. poświadczenia, referencje itp.) W przypadku świadczenia usług aktualnie wykonywanych należy podać wartość wykonanej części zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 80,00
Liczba placówek pocztowych na terenie powiatu płońskiego, spełniających warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony umowy dopuszczają zmiany treści niniejszej umowy w następującym zakresie: a)zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy bądź Zamawiającego, b)zmiany osób odpowiedzialnych za współpracę operacyjną, c)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub jego części, gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, d)zmiany zakresu rzeczowego. 2. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza oferty nie będą podlegały zmianom przez okres realizacji umowy z wyjątkiem poniższych sytuacji: 1) zmiany stawki podatku VAT na usługi pocztowe może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian umowy w tym zakresie wynika z uregulowań prawnych dotyczących ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe; 3) gdy wprowadzenie zmian wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana w/w cen leży w interesie publicznym; 4) gdy obniżeniu ulegną opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy, ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do formularza oferty również zostaną obniżone w toku realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiającemu - w sytuacji wskazanej w zd. 1- przysługuje możliwość korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 


 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2019-11-27 14:44
Załączniki:
  • Specyfikacja17MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2019-11-27 14:46
  • Poprawiona specyfikacja w wersji word100.02kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Eliza Figacińska
      data wytworzenia informacji: 2019-12-02
    • załącznik opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2019-12-02 15:31
Wyjaśnienie do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-02 16:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OA.240.6.EF.2019
Szczegółowa informacja:

Dotyczy: postępowania o  udzielenie zamówienia publicznego, realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczenia i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020r. – 31.12.2020r.”

Na podstawie art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk informuje, że w dniu 29 listopada 2019 r. wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ. Poniżej treść pytań oraz odpowiedzi Zamawiającego:

Pytanie 1:

Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II) Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację zapisu pkt 3 ppkt 1) Przesyłki listowe w następujący sposób:

„Przesyłki listowe o masie nieprzekraczającej 2000 g”.

 

Odpowiedź na pytanie 1:

Zamawiający modyfikuje zapis Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 3 ppkt 1) Przesyłki listowe w następujący sposób:

„Przesyłki listowe o masie nieprzekraczającej 2000 g”.

 

Pytanie 2:

Wykonawca zwraca się z prośbą o usunięcie, wykreślenie pkt 3 ppkt 1) lit. g) przesyłki listowe
z zadeklarowaną wartością, gdyż nie są w dalszej części przedmiotem prowadzonego postępowania.

 

 

Odpowiedź na pytanie 2:

Zamawiający wykreśla zapis Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 3 ppkt 1) lit. g): „przesyłki listowe z zadeklarowaną wartością”.

 

Pytanie 3:

Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II) Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację zapisu pkt 3 ppkt 2) Paczki pocztowe w następujący sposób:

„Paczki pocztowe o masie nieprzekraczającej 10 kg”.

 

Odpowiedź na pytanie 3:

Zamawiający modyfikuje zapis Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 3 ppkt 2) Paczki pocztowe w następujący sposób:

„Paczki pocztowe o masie nieprzekraczającej 10 kg”.

 

Pytanie 4:

Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II) Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację treści pkt 3 ppkt 3) w następujący sposób:

„Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe najszybszej kategorii nadane w dniu roboczym do godz. 15:00 doręczone w gwarantowanym terminie. Dla przesyłki standardowej doręczenie do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po dniu nadania. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg. Zawierająca w cenie za nadanie przesyłki – odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty co najmniej 5.000,00 zł”.

 

Odpowiedź na pytanie 4:

Zamawiający modyfikuje zapis Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 3 ppkt 3)
w następujący sposób:

„Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe najszybszej kategorii nadane w dniu roboczym do godz. 15:00, doręczone w gwarantowanym terminie. Dla przesyłki standardowej doręczenie do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po dniu nadania. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg, zawierająca w cenie za nadanie przesyłki  odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty co najmniej 5.000,00 zł”.

 

Pytanie 5:

Opis przedmiotu zamówienia (Rozdział II) pkt 45 Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu w sposób następujący:

„Zamawiający będzie stosował druki własnego nakładu blankietu potwierdzenia odbioru przesyłek krajowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, za wyjątkiem potwierdzeń odbioru dla przesyłek zagranicznych
i paczkowych”.

 

Odpowiedź na pytanie 5:

Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu Opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział II)
pkt 45 w następujący sposób:

„Zamawiający będzie stosował druki własnego nakładu blankietu potwierdzenia odbioru przesyłek krajowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, za wyjątkiem potwierdzeń odbioru dla przesyłek zagranicznych
i paczkowych”.

 

Pytanie 6:

Wykonawca zwraca się do Zamawiającego o udostępnienie wersji edytowalnej formularzy, które stanowić będą zawartość oferty.

 

Odpowiedź na pytanie 6:

Zamawiający udostępnia wersję edytowalną formularzy stanowiących zawartość oferty.

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2019-12-02 15:14
OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W OGŁOSZENIU NR 628784-N-2019 z dnia 2019-11-27 r.
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-02 16:00
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: OA.240.6.EF.2019
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI

SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W OGŁOSZENIU  NR 628784-N-2019 z dnia 2019-11-27 r.

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku
w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst

W ogłoszeniu jest

W ogłoszeniu powinno być

SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Rozdział II

pkt 3 ppkt 1)

„przesyłki listowe”

„przesyłki listowe o masie nieprzekraczającej 2000 g”

SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,

Rozdział II

pkt 3 ppkt 1) lit. g)

„przesyłki listowe

z zadeklarowaną wartością”

wykreśla się: „przesyłki listowe

z zadeklarowaną wartością”

SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,

Rozdział II

pkt 3 ppkt 2)

„paczki pocztowe”

„paczki pocztowe o masie nieprzekraczającej 10 kg”

SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,

Rozdział II

pkt 3 ppkt 3)

„Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe POCZTEX EKSPRES 24 najszybszej kategorii nadane

w dniu roboczym do godz. 15:00 doręczone w gwarantowanym terminie. Dla przesyłki standardowej doręczenie do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po dniu nadania. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru

o wadze do 30 kg. Cena za nadanie przesyłki zawiera odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty

co najmniej 50.000,00 zł”.

„Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe najszybszej kategorii nadane

w dniu roboczym do godziny 15:00, doręczone do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po dniu nadania. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg, zawierająca w cenie

za nadanie przesyłki odbiór

z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty

co najmniej 5.000,00 zł”.

SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,

Rozdział II

pkt 45

„Zamawiający będzie stosował druki własnego nakładu – blankietu potwierdzania odbioru przesyłek krajowych”.

„Zamawiający będzie stosował druki własnego nakładu blankietu potwierdzenia odbioru przesyłek krajowych na zasadach określonych w ustawie z dnia
14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, za wyjątkiem potwierdzeń odbioru dla przesyłek zagranicznych i paczkowych”.

Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy, pkt 36

„ubezpieczenie do 50.000,00 zł”

wykreśla się: „ubezpieczenie do 50.000,00 zł”.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2019-12-02 15:19
Informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-05 15:00
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: OA.240.6.EF.2019
Szczegółowa informacja:

Znak sprawy:OA.240.6.EF.2019                                                           Płońsk, dnia 5 grudnia 2019 r.

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zamawiający-Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza informację z otwarcia ofert, które odbyło się w dniu 5 grudnia 2019 r., g. 11:30 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczenia i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych
w okresie  01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.”

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:

328.587,20 zł brutto, 267.144,07 zł netto.

 

Nazwy (firmy), adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności zawarte w ofertach

Nr

oferty

Nazwa

( firmy), adres Wykonawcy

Cena

oferty

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji

Warunki płatności

  1.  

Poczta Polska

Spółka Akcyjna

ul. Rodziny Hiszpańskich 8

00-940 Warszawa

315.302,42 zł brutto

01.01.2020 r.-31.12.2020 r.

-

Wykonawca akceptuje warunki płatności określone w SIWZ

( Załącznik Nr 8 do SIWZ – Umowa), tj. termin płatności faktur wynosić będzie               14 dni od daty wystawienia faktur, za termin dokonania płatności uważa się datę wpływu na rachunek bankowy Wykonawcy.

 

                                                                                                                     ZAMAWIAJĄCY:

                                                                                                                Dyrektor Urzedu

                                                                                                                 Agnieszka Nec

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Eliza Figacińska
    data wytworzenia informacji: 2019-12-05
  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2019-12-05 14:56
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-12 16:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OA.240.6.EF.2019
Szczegółowa informacja:

Znak sprawy: OA.240.6.EF.2019                                                          Płońsk, dnia 12 grudnia 2019 r.

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Zamawiający – Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, na podstawie art. 92 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020 r. – 31.12.2020 r.”, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.:

- cena – znaczenie kryterium 80 %

- liczba placówek pocztowych na terenie powiatu płońskiego, spełniających warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ -  znaczenie kryterium 20%.

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Lp.

Firma ( nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy

Liczba punktów w kryterium cena

Liczba punktów w kryterium liczba placówek pocztowych na terenie powiatu płońskiego, spełniających warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ

Łączna liczba punktów

  1.  

Poczta Polska

Spółka Akcyjna

ul. Rodziny Hiszpańskich 8

00-940 Warszawa

80,00 pkt

20,00 pkt

100,00 pkt

 

Uzasadnienie faktyczne

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1) i pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12)-23) oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 8 ww. ustawy. Oferta Wykonawcy otrzymała również największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Uzasadnienie prawne

Art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843).

                                                                                                                                               ZAMAWIAJĄCY:

                                                                                                                                     Dyrektor Urzędu

                                                                                                                                      Agnieszka Nec

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Eliza Figacińska
    data wytworzenia informacji: 2019-12-12
  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2019-12-12 15:30
Informacja
data opublikowania zdarzenia: 2020-01-07 10:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OA.240.6.EF.2019
Szczegółowa informacja:
Ogłoszenie nr 510001285-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Powiatowy Urząd Pracy: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020r. - 31.12.2020r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628784-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 13043331000000, ul. ul. Wolności  12, 09-100  Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 627 801, e-mail organizacyjny@pupplonsk.org.pl, faks 236 627 801.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pupplonsk.org.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.pupplonsk.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020r. - 31.12.2020r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie 01.01.2020r. - 31.12.2020r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 64110000-0
 
Dodatkowe kody CPV: 64113000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 256343.43
Waluta zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: anna.pinkowska@poczta-polska.pl
Adres pocztowy: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Kod pocztowy: 00-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 315302.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 315302.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 315302.42
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetargu nieograniczonego  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1) i pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12)-23) oraz art. 24 ust.5 pkt 1 i 8 ww. ustawy. Oferta Wykonawcy otrzymała również największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert określonych w SIWZ.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Eliza Figacińska
    data wytworzenia informacji: 2020-01-07
  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2020-01-07 09:12
[drukuj]